Thursday, August 21

Ma olen ''lesbi''...

No tõesti peaks vist hakkama seda ütlema neile meestele, kes esimese tutvumisõhtu lõpuks oma hotellituba näidata tahavad. Räägime siis nii nagu asjad on! Tegelt mulle tundub, et ma vahest olen tõesti liiga leebe. Ma omaarust suhtun vastasugupoolde üsna neutraalselt senikaua kuniks mulle keegi t6siselt meeldib(noh siis ma suhtun veel eriti neutraalselt kartuses, et mees võib aru saada, et ta mulle meeldib) Igatahes olen ma siin ''üksiku naisterahvana'' end ausalt välja käinud aga see tõesti ei tähenda, et ma oleksin välja käinud ka selle, et otsin seksi. Siiamaani siis kaks sellist kogemust-noh räägime maast ja ilmast ja siis mingi hetk, et ''no ma pole abielus'' ja ''kas sa siis ei tulegi minuga''?! Halloooo no ei tule jah! Ja siis ma kohe neile ei ütelnud ju ka, et no tead mida sa mees mõtled vaid juhtisin teema sujuvalt kõrvale...aga ma ei tea, kas üldse peaksin andma neile võimaluse valida, et kui nad võtavad mind kui sõpra, et siis ma ju võin nendega edasi suhelda. Aga ma ju ei tea, kas neil siis ikka on selge, et me lihtsalt sõbrustame, et ma tõesti ei lähe nendega voodisse. ohhhh sellised asjad ei meeldi mulle üldse~! Ei ei muidugi olen ma siin kohanud ka väga kenasid ja soliidseid Eesti mehi aga lihtsalt sellised erandid ajavad mul vahest ikka vere keema.
No ja siis sain esimese sahmaka ka selle Austraalia teema suhtes. Ma üldiselt väga ei reklaami, et olen juba pool ''Aussie'' aga pikema jutu käigus tuleb see ikka lõpuks välja. No ja kui siis hakkab see ''kas su elul mingi ''poit'' siis ka on'' või ''ega Ansip su üle küll rõõmus pole'' . No siis ma ka lihtsalt ütlen, et ma olen õnnelik selle elu üle mis mul on ja kas see ei ole mitte esmatähtis!

9 comments:

Hanna said...

Point, point... ega siis seda ühte asja ei saagi eesmärgiks seada. Sul on täitsa õigus, teekond on tähtis ja see et sa seda käies õnnelik oleksid!!

Kati said...

Lihtsalt ignoreeri selliseid virisejaid:D
Minu arvates nad ei julge ise oma eluga midagi põnevat teha ja siis on kadedad nende peale, kes julgevad:(

Anonymous said...

Said ka isiklikult kogeda kui mandunud see maa praeguseks on. Pool Eestit on ühe teki all ja nad tunnevad selle üle veel uhkustki. Kõik väärtused on pea peale keeratud, st. et mis kunagi oli au asi, on praegu häbenemist väärt nende arust. Aga ära lase end eksitada ja ära määri endale isegi sõnades mingit soppa kaela, vaid teata häbenemata,et sa ei kavatse nende "soodomas" osaleda!

leidlik said...

Lugesin Su blogi ja peab ütlema, et sa kirjutad hästi ja oskad ka väga hasti kirjutamiseks materjali leida e. oma elu huvitavaks teha. Samas antud postitusest ei saa ma aru, miks on seks nii tabu? Kas usk, vähesed kogemused (et pole leidnud naudingut) või on see kommete (loe: karjamentaliteedi) küsimus?

Vandersell said...

no tol korral olin ma lihtsalt pettunud kahes muidu vahvas eesti mehes. eks ta 6ige ole jah, et kysija suu pihta ei l88da...Mul ei ole midagi l66pimise vastu-nagu seltsimees A.K n2iteks aga no kuidas ma peaksin peale selliseid ettepanekuid inimesega edasi suhtlema... ja ma pakun, et anonyymse taga on ka meesterahvas :)

Anonymous said...

Ei tea, mida see leidlik tolle karjamentaliteedi all silmas peab?

leidlik said...

kombed on ju karjamentaliteet st. oma tegelik soov surutakse alla ja tehakse seda, mida on kombeks teha e. mida teised teevad. Antud juhul on kombeks öelda liiga otseküsijale "ei", nullides ära tuleviku väljavaated. Eks seetõttu ei öeldagi diplomaatias ei, sest mine tea, millist võimalust on tulevikus mõistlik kasutada.

Aga sellest ei saa ma aru, miks seksi küsimine on midagi vastikut ja soodomaga seotut. See suhtumine tundub ka karjamentaliteedi moodi olevat...

Vandersell said...

pigem siis just vastupidi....ma pole selle nn. karjamentaliteedi poolt. ja kas tuleviku v2ljavaated saavad alguse peale seksi?et muidu ilma ei saa plaane tehtud?

Anonymous said...

Rõõm kuulda, et sa selle gomorraga kaasa ei lähe! Kusjuures praegune mass ehk kari käitub kahjuks just nii nagu leidlik kirjeldas, sestap oled sa teadlikult väljas ja ei karda ka! Väga haruldane, aga ära uhkeks mine!